Vanliga frågor

Hem > F.A.Q

Min disc är inte den vikt jag beställde?

Vi strävar efter att skicka exakt den vikt du beställt. Vår webshop är uppbygd så att du endast kan beställa de vikter som finns i lager. Vi förbehåller oss dock rätten att skicka discar med max 3 grams viktskillnad.

Min disc är fel färg?

Att skilja på färger är ibland svårt. Webshoppen är bygd på ett sätt där du endast kan beställa de färger vi har i lager. Vi reservar oss dock till huvudfärger. har du beställt en disc inom det gröna färgspectrumet ska du alltid få en disc inom det gröna färgspectrumet.

När kommer min leverans?

Vi skickar alltid din order samma dag om den beställs före kl 14 annars nästkommande helgfria vardag. Vanligtvis tar det 1-3 vardagar att få hem dina produkter.  Vi skickar alltid med ett kolli id förutsatt att din order går som paket så du som kund själv kan spåra ditt paket. Har din order inte kommit inom 5 dagar ber vi dig kontakta oss.

Varför kan jag inte betala mot faktura?

Fakturaproblemen är lösta och du kan nu betala med faktura via payson.

När uppdateras lagret?

Vi uppdaterar lagret så ofta vi kan enligt våra avtal. Prenumerera på vårt nyhetsbrev och följ oss på facebook så ser du exakt när vi uppdaterar!

Jag vill ändra min beställning?

För att ändra din order kontaktar du oss så fort som möjligt via kontakta oss sidan eller help@anhyzer.se. Har vi hunnit behandla din order går den inte ändra.